پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

پرسشنامه قصد خرید مشتریان
پرسشنامه قصد خرید مصرف کننده
پرسشنامه قصد خرید مشتریان
پرسشنامه خرید کالای لوکس
پرسشنامه قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس
پرسشنامه عوامل موثر بر قصد مصرف کننده برای خرید کالای لوکس

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

 

چکیده

مدیران بازاریابی علاقمند به آگاهی از قصد خرید مشتریان برای افزایش فروش محصولات یا خدمات کنونی یا جدید خود می­ باشند. بنابراین اطلاعات مربوط به قصد خرید می‌تواند در تصمیم­ گیری­ های بازاریابی که مرتبط با تقاضای یک محصول (محصولات کنونی و جدید)، تقسیم بازار و استراتژی­های پیشرفت و ارتقاء است به مدیران کمک نماید. کالاهای برند لوکس و انگیزه برای خرید برندهای لوکس برای مصرف کنندگان آسیایی بسیار زیاد شده است. انگیزه خرید لوکس کاملا بر اساس تفکر غربی و بازارهاست. ارزش­های فرهنگی برای تاثیر بر رفتار مشتری در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است. ایجاد روابط موجود بین ارزش­ های فرهنگی و انگیزه برای مصرف کالاهای لوکس برای بازاریاب های کالاهای لوکس مفید می‌باشد. پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس می­پردازد. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه­ ای لیکرت بوده است. 

 

 

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 30 سوال است :

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

لطفا جوابها را به صورت 1-کاملا موافقم 2-موافقم 3-تا حدودی 4-مخالفم  5-کاملا مخالفم

  جواب بدهید.

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون   عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

  • بررسی تحلیلی جایگاه قاعده منع محاکمه مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران از دیدگاه قانون مجازات اسلامی و منابع فقهی

    بررسی تحلیلی جایگاه قاعده منع محاکمه مضاعف در اسناد بین المللی و حقوق ایران از دیدگاه قانون مجازات اسلامی و منابع فقهی منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه…

  • مطالعه و مقایسه رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل و بستدار با مدلسازی کامپیوتری با استفاده از نرم افزار آباکوس

    مطالعه و مقایسه رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل و بستدار با مدلسازی کامپیوتری با استفاده از نرم افزار آباکوس ستونهای I شکل ستونهای بست دار رفتار هیسترزیس ستونهای فولادی رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل رفتار هیسترزیس ستونهای بست دار بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی مبانی نظری هیجان خواهی ادبیات نظری هیجان خواهی چارچوب نظری هیجان خواهی فصل دوم پایان نامه هیجان خواهی دانلود مبانی نظری هیجان خواهی پیشینه هیجان خواهی پیشینه تحقیق هیجان خواهی پیشینه داخلی هیجان…

  • دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی

    دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی غیر خطی سکو های ثابت فلزی دریائی با استفاده از المان الیافی عضو مهاربندی و قاب تحلیل دینامیکی غیر خطی سکوهای ثابت فلزی دریایی المان تیرستون پس کمانشی الیافی تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله…

  • اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه و حقوق موضوعه

    اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه و حقوق موضوعه ثمن شناور بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه اعتبار بیع با ثمن شناور در حقوق صحت بیع با ثمن شناور…

  • دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای

    دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی با عنوان اخلاق رسانه ای رسانه های زرد اخلاق در رسانه تاریخچه اخلاق رسانه ای اصول اخلاق روزنامه نگاری دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات اخلاق…

  • انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا

    انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود مقاله سیستم HVDC دانلود مقاله انواع سیستمهای HVDC سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا انواع سیستم جریان مستقیم ولتاژ بالا دانلود مقالات برق دانلود مقالات مهندسی برق رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • گزارش کارآموزی رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو

    گزارش کارآموزی رشته مدیریت و روانشناسی با عنوان بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو استرس کارکنان رضایت شغلی کارکنان استرس کارکنان شرکت پارس خودرو رضایت شغلی کارکنان شرکت پارس خودرو بررسی استرس و رضایت شغلی کارکنان شرکت…

  • مالیات و تحولات و اصلاحات مالیاتی

    مالیات و تحولات و اصلاحات مالیاتی مالیات اصلاحات مالیاتی ساختار مالیاتی ایران دانلود مقاله مالیات و تحولات و اصلاحات مالیاتی خرید مقالات اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • پاورپوینت پاورپوینت انگور فرنگی خاردار

    پاورپوینت پاورپوینت انگور فرنگی خاردار پاورپوینت انگور فرنگی خاردار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت انگور فرنگی خاردار به تعداد 23 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد.   Saxifragaceae مشخصات گیاهشناسی شرایط محیطی…