پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

پروپوزال ارزیابی رابطه رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتریان

رضایت مشتری
رضایت شغلی کارکنان
عوامل موثر بر رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی
رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان
پروپوزال عوامل موثر بر رضایت شغلی
پروپوزال رضایت شغلی
پروپوزال رضایت شغلی کارکنان
پروپوزال رضایت مشتری
نمونه پروپوزال رضایت مشتری
دانلود پروپوزال رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

عدم رضایت مشتریان که از عدم رضایت شغلی کارکنان نشات می گیرد باعث بی اعتبار شدن شركتهاي بيمه می گردد. از جمله پيامدهاي مثبت رضايت شغلي كاركنان در سازمان هاي مشتري مدار مانند شركتهاي بيمه ،جلب رضايت مشتريان است. بديهي است رضايت مشتريان در روي آوردن به شركتهاي بيمه   نقش اساسي دارد و عامل اصلي رشد و شكوفايي آن به شمار مي آيد.

 

 

به همين دليل، مديريت شركتهاي بيمه  بايد وجوه و ابعاد و عوامل تأثيرگذار رضايت مشتريان  شركتهاي بيمه را شناسايي كند تا بر آن اساس اقدا مها و مداخله هاي مقتضي به عمل آورد(دادخواه،1388،ص54).  لویس و بومز جزء اولین کسانی باشند که کیفیت خدمات را ملاك اندازه گیري اینکه، تا چه اندازه سطح خدمت ارائه شده با انتظارات مشتریان تطابق به طور پیوسته مطابق یا فراتر از انتظارات مشتریان » دارد تعریف کرده اند .همچنین مورو کریدون کیفیت را تعریف میکنند. در حقیقت، به دلیل ویژگی تفکیک ناپذیري خدمات، کارکنان در تماس با مشتري و « عملکردن خدماتی که به آنان ارائه میشود، نقش اساسی ایفا میکنند(ساعت چیان و همکاران،1390،ص3).

 

 

سازمانها به منظور جلوگیري از مشکلات رفتار ي پیش روي نیروي انسانی، لازم است به تعهد سازمانی بخصوص ابعاد هنجاري و مستمر که ناشی از عوامل بیرونی محیط کار است، عنایت ویژهاي مبذول فرمایند. در این راستا، به منظور ارتقاي کیفیت کلی خدمات، به ویژه قابلیت اطمینان و تضمین کیفیت، باید اقدام به افزایش تعهد هنجاري از طریق تأکید بر ارزشها و مأموریتها ي سازمان و گزینش و استخدام افراد بر این اساس نمایند.(امیری ،1387،ص4).باتوجه به مطالب بیان شده در این تحقیق به بررسی رابطه میان رضایت شغلی و رضایت مشتری در شرکت های بیمه شهرستان رشت می پردازیم.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1)  مقدمه    1
1-2) بیان مساله    2
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    6
1-6)  چهارچوب نظری تحقیق    7
1-7) فرضیه های تحقیق    7
1-8-1)تعاریف نظری متغیرها    8
1-8-2) تعاریف عملیاتی متغیرها    8
1-9) قلمروتحقیق    103-2) فرایند اجرای تحقیق    
3-3) روش تحقیق    
3-4-1) جامعه آماری و روش نمونه گیری    
3-4-2)  حجم نمونه    
3-5) ابزار گردآوری داده ها    
3-6) روایی و پایایی پرسشنامه    
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    

 

 

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های مربوط به شادکامی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نظریه های مربوط به شادکامی مبانی نظری نظریه های مربوط به شادکامی دانلود مبانی نظری نظریه های مربوط به شادکامی پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی ادبیات نظری نظریه های مربوط به شادکامی فصل…

  • ارزیابی عملکرد سازمانها با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    ارزیابی عملکرد سازمانها با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد شهرکهای صنعتی ارزیابی عملکرد سازمانی چیست ارزیابی عملکرد سازمان چیست ارزیابی عملکرد سازمان شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی پایان نامه ارزیابی عملکرد پایان نامه…

  • مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان مجلس شورای اسلامی

    مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس پیشینه مجلس در ایران مجلس شورای اسلامی دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان مجلس شورای اسلامی تعریف مجلس شورای اسلامی وظایف و اختیارات و محدودیت‌های مجلس شرایط داوطلبین…

  • زباله های شهری و مدیریت مواد زائد جامد

    زباله های شهری و مدیریت مواد زائد جامد انواع زباله ها زباله های شهری مدیریت مواد زائد جامد زباله های شهری و مدیریت مواد زائد جامد ضایعات الكترونیكی در ایران دانلود مقالات محیط زیست دانلود مقالات رشته محیط زیست رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 3 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی

    پرسشنامه تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه مدیریت دانش در بانک پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش پرسشنامه عوامل مؤثر بر…

  • ارزیابی مسئولیت مدنی مدیران در معاملات در حقوق انگلیس

    ارزیابی مسئولیت مدنی مدیران در معاملات در حقوق انگلیس مسئولیت مدنی مسئولیت مدنی مدیران مسئولیت مدنی مدیران در معاملات ارزیابی مسئولیت مدنی مدیران در معاملات در حقوق انگلیس دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات رشته حقوق رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مطالعه و مقایسه راههای هیدرولیکی برآورد بار رسوبی رودخانه ها در ایران

    مطالعه و مقایسه راههای هیدرولیکی برآورد بار رسوبی رودخانه ها در ایران بار رسوبی برآورد بار رسوبی رودخانه ها راههای هیدرولیکی برآورد بار رسوبی ﺑﺮآورد ﻫﯿﺪروﻟﯿﮑﯽ ﺑﺎر رﺳﻮﺑﯽ در رودﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ارزیابی روشهای هیدرولیکی محاسبه بار رسوبی رودخانه ها نشان…

  • تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری

    تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری فیبرنوری مخابرات نوری دانلود مقاله تقویت كننده های فیبرنوری دانلود مقاله تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری دانلود مقالات رشته مخابرات دانلود مقالات مخابرات رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مخابرات…

  • پروژه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان داده کاوی یا دیتا ماینینگ Data Mining

    پروژه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان داده کاوی یا دیتا ماینینگ Data Mining داده کاوی دیتا ماینینگ Data Mining وب کاوی دانلود پروژه داده کاوی دانلود پایان نامه داده کاوی دانلود پایان نامه رشته کامپیوتر دانلود پایان نامه کامپیوتر رفتن…